·
Tercihan Fotoğraf çekimi yapabilen tecrübeli personel,
·
Sosyal medya ve web sitesine yönelik video içeriği oluşturmak, düzenlemek
ve yayınlamak, (Adobe Premier ve türevleri)
·
Hedef kitle analizi yaparak buna göre kurumun sosyal medya stratejisini
oluşturmak ve uygulamak,
·
Marka yönetimini sağlamak, stratejiler oluşturmak,
·
Kurum sosyal medya sayfalarını yönetmek, sponsorlu reklam çıkmak ve
reklamların geri dönüşümlerini takip etmek,
·
Sosyal medya pazarlama planı ve stratejilerini belirlemek ve uygulamak,
·
Google Analytics verilerini inceleyip, sonuçlarına göre analiz yapmak ve bu
bilgileri kurum yararına kullanmak,
·
Marka ismini yönetmek, promosyonlar düzenlemek ve sosyal medya hesaplarına
erişimi artırmak için diğer departmanlarla iş birliği yapmak,
·
Sosyal medya trendlerine hakim olmak,
·
Reklam ve sponsorluk çalışmalarını organize edebilmek, (Google Adwords ve
Sponsorlu Reklam Yönetimi)
·
SEO konularına hakim,
·
Basın ve reklam ajansları ile ilgili görüşmelerde ve ilişkilerde yer
alabilmek,
·
Analitik düşünce yapısına sahip olmak,
·
Medya takiplerini yapabilmek,
·
Güçlü iletişim yeteneğine sahip olmak